Lolita Lempicka

Sprecyzuj parametry
Zmień kategorię
Sortuj według:
Sortowanie:
Sortowanie:

O marce Lolita Lempicka

Dom Mody Lolita Lempicka zaistniał na początku lat osiemdziesiątych: pierwszy paryski pokaz kolekcji odbył się w 1983 roku, rok później pierwsi goście i kupujący przekroczyli progi butiku tej marki. Autorką kolekcji była Josiane Maryse Pividal, która zaczerpnęła swój pseudonim po części z powieści Valdimira Nabokova oraz po części od imienia polskiej malarki Tamary de Lempicka. Jak sama chętnie wielokrotnie to podkreślała od wczesnych lat dzieciństwa lubiła malować i szyć ubranka dla swych lalek. W ten sposób miało się zrodzić marzenie o przyszłym zawodzie. Przy czym wybór nazwy dla jej domu mody jest wiele mówiący: zawsze chętnie szukała inspiracji w minionej kulturze, sztuce, w tym szczególnie modzie kobiecej lat czterdziestych.

Pierwsze perfumy lansowane tym imieniem pojawiły się na rynku w 1997 roku. Niezmienną strategią stały się liczne wznowienia produktów, które wcześniej dobrze zostały przyjęte. Ponadto wszystkie wyróżniają się oryginalnymi flakonami, stylizowanymi na przedmioty luksusu o dużej dekoracyjności i użyciu złota. Z czasem lansowanie nowych perfum stało się w domu mody Lolita Lempicka niemal równie ważne, jak projektowanie ubrań. Perfumy najczęściej pakowane są w fantazyjne kolorowe pudełka o kształcie zgrabnej kostki z charakterystycznym białym nieregularnym polem środkowym.

Sukces perfum „Lolita Lempicka” inspirował do następnych edycji i zaowocował całym szeregiem nowych wersji tych perfum. Rozpoznawalne są one po charakterystycznym flakonie w kształcie jabłka ze złotym napisem nazwy. Przy czym szklane flakony różnią się czasem barwą, czasem tylko kolorem zawartości.

„Si Lolita” to kolejny przykład udanych perfum, który powstał dzięki kreatywności Christine Nagel. Wyróżnia je niezwykły egzotyczny zapach otwarty przez świeży aromat mandarynki i zmysłowy bergamoty. Niespotykany jest również szklany flakon o dość nieregularnych, fantazyjnych kształtach dopiero w drugim momencie rozpoznawalnych jako liść przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny.

„Au Masculin” jest zapachem stworzonym dla mężczyzn o ciekawej kombinacji fiołków z lakrycą, rumem i migdałami.

Nową twarzą lansująca dla marki Lolita Lempicka ekskluzywne produkty fragrance stała się charakterystyczna Elle Fannig, która m.in. wystąpiła w intrygującym spocie reklamy na łonie dzikiej natury w konfrontacji z królem tutejszych lasów – z nie mniej nie więcej jak z jeleniem.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: