Puma

Sprecyzuj parametry
Zmień kategorię
Sortuj według:
Sortowanie:
Sortowanie:

O marce Puma

pewnością większości z nas znany jest graficzny symbol drapieżnej, dzikiej pumy wyciągniętej w skoku. Firma, w której logo i nazwie ten dziki kot się kryje jest tradycyjnie kojarzona jako producent artykułów sportowych, w tym odzieży i obuwia. Jej początki są w rzeczywistości związane z produkcją butów i niemiecką firmą Rudolfa Dasslera, założoną w 1948 roku. Niewielu wie, że to właśnie od jego imienia wziął się pomysł na nazwę firmy: początkowo, zgodnie z często praktykowanym zwyczajem były to połączone pierwsze sylaby imienia i nazwiska założyciela brzmiące w sumie jak Ruma. Ta pierwsza nazwa została jednak porzucona na rzecz podobnie brzmiącej nazwy drapieżnika, umożliwiając powołanie się obrazowe na jego cechy w celach marketingowych. Po okresie kryzysowym lat dziewięćdziesiątych firma poszerzyła asortyment wzbogacając go o kolejne akcesoria i ubrania inspirowane sportem. Obecnie Puma przechodzi kolejny burzliwy okres rozwoju po wykupieniu jej przez Koncern Kering. Tym razem Puma będzie znowu przede wszystkim biegać: z mottem „Forever Faster” firma promuje artykuły sportowe, z którymi była głównie dotychczas kojarzona.

Zgodnie z motywem przewodnim firmy i wspierania sportowych aktywności perfumy Pumy są adresowane do kobiet i mężczyzn, którzy chętnie uprawiają sport zawodowo jak i prywatnie. Dlatego są to też głównie zapachy o świeżej nucie, kreowane często na bazie owoców cytrusowych.

Dla mężczyzn oferowane są wody toaletowe o stosunkowo niewielkiej zawartości substancji zapachowych. Wszystkie linie zapachowe Pumy są ponadto rozpoznawalne po centralnie umieszczonym logo na flakonie i kartonowym opakowaniu. Wyróżniają się one także niezwykle radosnym, optymistycznym zestawem kolorów i deseni, stając się symbolem sił witalnych, zdrowego trybu życiu, uczucia przyjemności po wysiłku fizycznym.

Taka jest właśnie linia perfum o znamiennej nazwie: „Time to play”. Wersja damska i męska różnią się kształtem falkonu – damski ma przekrój koła, łączy je design kolorystyczny. W centrum przezroczystego flakonu jest widoczna słynna puma w drapieżnym skoku. Dynamikę ruchu podkreślają umiejętnie graficznie centrycznie rozmieszczone wokół głównego motywu punkty różnej wielkości. Zapach dla kobiet urzeka w pierwszym momencie kombinacją limetki z mandarynką i mango. To owocowe otwarcie zamykają aromaty kwiatowe róży i egzotycznej lilii. Całości dopełniają ambra i drzewo sandałowe w nucie podstawy.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: