Perfumy i kosmetyki Playboy

Marka Playboyu pierwotnie została wylansowana wraz z pierwszym numerem frywolnego czasopisma dla mężczyzn, które ukazało się w grudniu 1953 roku w Ameryce z nikim innym na okładce jak samą Marilyn Monroe. Wydawcą czasopisma i założycielem przedsiębiorstwa Playboy Enterprise jest Hugh Hefner, którego zastąpiła później własna córka: Christie Hefner. Autorem słynnego logo ze stylizowaną sylwetką głowy królika z muszką, zwanego Playboy-Bunny, był Art Paul.

Nie bez kontrowersji i oporów czasopismo zdobywało odtąd sukcesywnie na popularności i dziś ukazuje się w 32 krajach na podstawie pojedynczych licencji. Dla porównania pierwsze wydanie niemieckie ukazało się w 1972 roku, polskie w 1992, a austriackie w 2012. Swoistą ciekawostką pozostaje specjalne wydanie czasopisma dla niewidomych z pismem Braille'a. 

Wraz z rozrastającym się przedsiębiorstwem z logo króliczka wylansowano wiele produktów, głównie dla mężczyzn, w tym papierosy i fajki. Obecnie są one dostępne również w firmowym sklepie internetowym. Oferta Playboy Frangrance obejmuje m. in. kosmetyki dla obu płci, w tym liczne rodzaje wody toaletowej. Niezmiennie zwracają one na siebie uwagę krzykliwym designem nawiazującym do logo. Wśród nich odrębną serię stanowią wody perfumowane dla kobiet w charakterystycznych okrągłych flakonach z nakrętką w kształcie stylizowanej głowy królika. Rozwiązania kolorystyczne flakonu są dość różne, detal muchy pozostaje najczęściej do niego dopasowany. 

Stosunkowo nowym produktem jest woda toaletowa Playboy Generation for Her, ubrana w czarne uszy i czerwoną muszko-kokardę. Jest to produkt przede wszystkim adresowany do młodej grupy użytkowników, reprezentującej nowy styl życia nieodlącznie zwiazany z komunikacją odbywajacą się drogą elektronicznych mediów. Fakt, że duża część życia towarzyskiego i prywatnego w ten właśnie sposób jest regulowana, stał się przesłaniem produktu i motywem przewodnim kampanii. Świadomie wykorzystując oczywiste dla tej marki podteksty erotyczne kampania ta ma na celu zaprezentowanie tego perfumowanego produktu jako części lekkiego i multimedialnego stylu życia nowej generacji.

Copyright © Perfumy-Perfumeria.pl - kopiowanie zabronione.

więcej

Sortuj po:
Wyświetl
« 123
Sortuj po:
Wyświetl
« 123
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij