Perfumy Męskie Mont Blanc

To przedsiębiorstwo o korzeniach niemieckich: powstało ono w 1908 roku, jego siedzibą stał się Hamburg, gdzie zamieszkiwali jego sponsorzy: Johannes Voß i Max Koch. Początkowo głównymi oferowanymi produktami były wieczne pióra własnego modelu, w dużej jednak części opartego na współczesnych wzorach amerykańskich, z którymi miał styczność jeden z głównych inicjatorów firmy: August Eberstein. Przedsiębiorstwo i pierwsze pióra miały tę samą nazwę: SIMPLO, która w jakiś sposób nawiązywała do łatwości użycia piór. Dziś słynne na cały świat wieczne pióra z firmowym logo gwiazdy i numerem identyfikacyjnym są produkowane w niezmieniony sposób od dziesięcioleci. Jest to dowód na to jak doskonałym wynalazkiem było ulepszone Mont Blanc – pióro, które dumnie nazywane było i jest Meisterstück - arcydzieło. Jest to także część filozofii firmy, która kładzie ogromny nacisk na tradycję, rękodzielnictwo, elegancję i wyjątkowość każdego z oferowanych produktów. Z czasem w asortymencie pojawiły się inne przybory do pisania oraz produkty, które również nadają się na wartościowe prezenty dla współpracowników firmy: szwajcarskie zegarki, wyroby skórzane, biżuteria i okulary. Od 2001 roku w sprzedaży znajdują się także perfumy, od 2012 roku wszystkie artykuły można nabyć poprzez sklep internetowy. Od 1993 roku przedsiębiorstwo należy do szwajcarskiej Richemont-Gruppe.

 

Swoistym mottem przewodnim firmy stała się gwarancja dawana chętnie sprzedawanym piórom: na całe życie. Perfumy w zrozumiały sposób nie są objęte tym marketingowym hasłem, ale ich charakter pasuje do filozofii firmy promującej solidne produkty. I choć, jak łatwo się domyśleć, wybór i jakość asortymentu Mont Blanc jest wykreowana z myślą o mężczyznach, oprócz dwóch oferowanych linii perfum męskich znajduje się również jedna linia perfum damskich. Męskie perfumy „Legend” oraz „Emblem” to dwa wysublimowane klasyki, które dzięki swej oryginalności nie potrzebują bać się konkurencji. Pasują one doskonale do silnych mężczyzn zdobywców częściowo o tajemniczej i zmysłowej naturze. Taki właśnie styl uosabiają już ich czarne, nieprzejrzyste flakony o tradycyjnej formie piersiówki i firmowego logo gwiazdy. Damskie perfumy „Legend pour Femme” już w nucie początkowej sygnalizują swój oryginalny charakter dominującym zapachem piżma o dużej, niemal typowej dla męskich perfum intensywności. Flakon natomiast o smukłych proporcjach ma ciekawą formę: w przekroju ma on kształt gwiazdy z logo Mont Blanc.

Sortuj po:
Sortuj po:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij