Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Nawilżające i wzmacniające włosy - profesjonalne kosmetyki Farouk Systems tylko teraz z rabatem 10%
Ustawienia filtrów
Płeć Marka
  • Cartier
Seria Kategoria

Nie znaleziono żadnych wyników.

Cena
-

Cartier

Filtr
Marka: Cartier

Dostępność > 10 sztuk 164,32

Dostępność > 10 sztuk 170,90

Dostępny od 3 do 5 sztuk 171,46

Bez alkoholu Bez aluminium Dezodorant w sztyfcie
Dostępność > 5 sztuk 74,20

Dostępność > 10 sztuk 164,48

Dostępny od 1 do 3 sztuk 242,66

Dostępność > 10 sztuk 255,50

Dostępny od 1 do 3 sztuk 97,21

Dostępny od 1 do 3 sztuk 164,37

Dostępność > 5 sztuk 210,17

O marce Cartier

ceniona francuska firma jubilerska, jedna z tych, które dumne są ze swej długiej tradycji rodzinnego przedsiębiorstwa. Louis-Francois Cartier założył je w 1847 roku i do 1960 roku pozostawało ono nieprzerwanie w rękach rodziny Cartier. Obecnie marka należy do koncernu Richement. Do historii nazwisko Cartier przeszło w związku z nietypowymi zegarkami, począwszy od pierwszych zegarków na rękę, aż po kwadratowe zegarki lotnicze. Z czasem w sklepach Cartier powiększył się asortyment, w tym o najróżniejsze luksusowe akcesoria jak skórzane torebki lub szale. Od 1981 roku są wśród nich również perfumy dla obu płci.

Do dziś nie brak wiernych i nowych wielbicieli pierwszej kreacji zapachowej: Must de Cartier, która stała się klasykiem na drogeryjnych półkach – na tych najwyższych półkach, dodajmy. Jest to jedna z pięciu linii perfum damskich tej marki. Choć na pierwszy rzut oka perfumy te nie wzbudzają zbytniego zainteresowania swym raczej prostym choć szlachetnym opakowaniem, ich niepowtarzalny charakter jest wart ich ceny. Egzotyka i niezwykłe bogactwo poszczególnych nut zapachowych całej kompozycji wywierają niezmiennie ogromne wrażenie. Spośród ciekawych składników strzeżonej tajemnicy warto wspomnieć raczej rzadką gumożywicę, a za nią owocowe nuty moreli, brzoskwini i cytryny.

Do pozostałych czterech innych damskich perfum należy m. in. La Panthére. Perfumy te należą do serii obejmującej niemal wszystkie rodzaje produktów – to część często stosowanej przez Cartier strategii. Motyw tego dzikiego kota jest przy tym poniekąd programatycznym motywem tej marki – nie tylko kolekcji Panthére de Cartier. Pojawia się on na wielu obiektach biżuterii, zwracając uwagę zazwyczaj wysadzanymi drogimi szmaragdowymi oczami. Inspiracją do wyboru tego egzotycznego motywu miał być udział w polowaniach na afrykańskim safari samego Cartiera oraz pracującej dla niego Jeanne Touissant, zwanej z czasem ze względu na temperament panterą. Perfumy La Panthére to jednak zupełnie nowa kreacja z 2014 roku. Cechuje je owocowo-zmysłowy zapach. Kwintesencją tego samego wyrafinowanego pomysłu jest flakon wykonany z przezroczystego, wewnątrz szlifowanego na kształt głowy pantery szkła. Kubistyczno-kanciastą formę można należycie podziwiać dopiero po wypełnieniu flakonu barwnym płynem.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: