Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

GUESS Night Access Dezodorant dla mężczyzn 150 ml

Bez aluminium Dezodorant w spray’u
Kod produktu: 54814 Produkt niedostępny Obserwuj

Opis produktu

Perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom marki, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, by spełnić tutaj swój amerykański sen. Udało się im to w 100 procentach.

Początkowo marka Guess kojarzyła się wyłącznie z odzieżą. To właśnie od tego typu produktów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, trend, który utrzymuje się do dzisiaj. Ich produkty odzieżowe cechowały się gustownym charakterem, były zmysłowe, nowoczesne, ale też ponadczasowe. Dlatego marka zyskał sobie uznanie. W dodatku stawiali oni na wygodę, na możliwość używania tych rzeczy w codziennym życiu.

Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak perfumy. Marka Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell. Obecnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku marki ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć wyłącznie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie szerokie uznanie.

Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Perfumy Guess to doskonała jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.

Cechą wyróżniającą tych produktów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu oraz ze stylem europejskim – czyli tradycją, subtelnością, zmysłowością. Filozofia marki jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Ocena

Nikt jeszcze nie ocenił!
Napisz pierwszą recenzję.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: