Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Bestsellerowe produkty do makijażu - Max Factor teraz aż 9% taniej!
Ustawienia filtrów
Płeć
Marka
  • Marc Jacobs
Seria
Cena
-
Typ produktu

Perfumy Marc Jacobs dla kobiet

Filtr

Dostępność > 10 sztuk 320,40

Dostępność > 5 sztuk 225,86

Dostępność > 10 sztuk 216,35

Dostępność > 5 sztuk 128,38
Zniżka 20 %

Dostępność > 10 sztuk 222,51 zł 178,01 (-20%)

Dostępność > 10 sztuk 187,17
top cena

Dostępność > 10 sztuk 271,17

Dostępność > 5 sztuk 208,47

Dostępność > 10 sztuk 261,60

Dostępny od 1 do 3 sztuk 164,07

Dostępny od 3 do 5 sztuk 150,54

Dostępny od 3 do 5 sztuk 216,81

Dostępność > 10 sztuk 204,74

Dostępność > 10 sztuk 255,37

Dostępność > 5 sztuk 246,79

Zawiera 3 produkty/ów

Edt 50ml +

Dostępny od 3 do 5 sztuk 215,84

Dostępny od 3 do 5 sztuk 221,10

O marce Marc Jacobs

Marc Jacobs znany jest jako utalentowany Nowojorczyk, który w latach osiemdziesiątych z sukcesem wylansował własną markę domu mody i która od 1997 należy do koncernu LVMH. W międzyczasie, tj. w latach 1997-2013 Jacobs zdobywał dodatkowe doświadczenie na dyrektorskim stanowisku u Louisa Vuittona. Od zawsze Marc Jacobs lubił się wyróżniać nietypowymi pomysłami, jak np. pokazem swetrów swej babci, które zaprezentował komisji na zakończenie swych studiów. Tejże światowej babci, u której się wychowywał, miał on również zawdzięczać swe wcześnie rozwinięte zainteresowania modą. Stosunkowo od niedawna, od 2001, w asortymencie marki znajdują się cztery linie perfum damskich: „Marc Jacobs”, „Splash”, „Lola” i „Daisy oraz tyle samo męskich. Dodatkowo począwszy od 2006 roku regularnie na rynku pojawiają się nowe perfumowane produkty, przeznaczone do pryskania na całym ciele. Zawierają one stosunkowo mniejszą ilość olejków zapachowych i oferowane są w dużych flakonach pojemności 300 ml. Przeznaczone do codziennego użytku otrzymały także odpowiednio nazwy o dość zwyczajnym brzmieniu, jak: „Rain” czy „Cucumber”.

Podobnie jak kolekcje ubrań firmowane nazwiskiem Marca Jacobsa perfumy tej marki zwracają na siebie uwagę już swym niekonwencjonalnym wyglądem. Intrygują one flakonami, które igrają z konwencjami: raz przypominają one dziecięce zabawki, a raz obiekty z pogranicza kiczu. Są one zabawne i mają za zadanie za każdym razem przy ich użyciu wprawiać w dobry humor. W kolekcji damskich perfum szczególnie linia „Daisy“ obejmuje kilka ciekawych wersji: „Daisy Eau de Parfume“, „Daisy Eau de Toilette“, „Daisy Dream“ i „Daisy Eau so fresh“ - w sumie ponad siedem wariantów zróżnicowanych kolorem i kształtem. Ich wspólnym mianownikiem jest dziecinnie uproszczony motyw kwiatu margerytki ze złotym środkiem, najczęściej zdobiący ironicznie zamknięcie nakrętki - jako wizualny odpowiednik ich w przeważającej większości zapachowych kompozycji na bazie kwiatowych aromatów. Odpowiednikiem perfum „Honey“ we flakonie o designie przypominającym pszczółkę jest perfum „Dot“ we flakonie będącym w humorystyczny sposób nawiązaniem do innego sympatycznego insekta: biedronki. Kolekcja perfum męskich Marc Jacobs obejmuje m.in. „Man”, „Bang” oraz „BangBang”. Przy czym szczególnie wyjątkowo prezentuje się flakon wody toaletowej „Bang” o bardzo nieregularnym kształcie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: